قیسی زردآلو درجه یک اعلا ارگانیک

برای داشتن بدنی سالم و سر حال استفاده از میوه ها به خصوص قیسی زردآلو لازم و ضروری بوده که مورد توصیه ی بسیاری از پزشکان می باشد، این محصول به صورت ارگانیک و درجه یک اعلا در دسترس بوده و مصرف آن برای بدن لازم و ضروری می باشد، این میوه از قدمت زیادی برخوردار بوده و در فصل تابستان کشت شده و به فروش می رسد، البته امکان خشک کردن آن وجود دارد و در فصول دیگر می توان از این میوه استفاده نمود که در اصطلاح به آن برگه ی زرد آلو گفته می شود.

قیصی

قیسی زردآلو درجه یک

بر اساس بررسیهای صورت گرفته این میوه در تمام نقاط جهان کشت شده و نمی توان از آن با عنوان میوه ی بومی منطقه ی خاصی اشاره کرد، جالب است بدانید که به علت منبع بتا کارتن بودن این میوه در اکثر داروهای ضد سرطانی از این میوه استفاده می شود.

همچنین طبق تحقیقات صورت گرفته توسط دانش مندان آمریکایی مصرف این میوه به صورت تازه تاثیر زیادی در درمان سرطان داشته و نیز در کاهش خطرات تومورها تاثیر بسزایی دارد، البته مصرف بیش از اندازه ی این میوه خطرات زیادی داشته و موجب مسمومیت شدید بدن شده و عواقب بدی را برای مصرف کننده دارد، بنابر این در مصرف این میوه مراعات کرده و از مصرف زیاد آن پرهیز نمایید.

شاید جالب باشد بدانید که به علت خواص گسترده ی این میوه تولید آن در کشور رو به فزونی بوده و طبق آمار سال 2017 کشورمان ایران مقام پنجم تولید کننده ی این محصول را داشته است و ترکیه و ازبکستان در مقامهای اول و دوم تولید کننده ی این محصول بوده اند.

در بسیاری از میادین میوه و تره بار قیسی زردآلو درجه یک موجود بوده و این میوه از انواع املاح و ویتامینها برخوردار می باشد.

این ویتامینها و املاح شامل ویتامینهای A، C، D و K بوده و نیز شامل املاح معدنی آهن، روی، آنتی اکسیدان، منگنز، کلسیم، پتاسیم، مس، بتا کارتن، منیزیم، فسفر، ید و سلنیوم می باشد.

همچنین در 100 گرم از این میوه 280 کیلو کالری، 20 گرم آهن، 2 گرم انواع ویتامینها، 6 گرم مس، 9 گرم پتاسیم، 8 گرم فسفر، 10 گرم ید و 46 گرم بتا کارتن وجود دارد.

برای افرادی که مبتلا به کم خونی هستند به ویژه مادران باردار توصیه می کنیم روزانه از این میوه استفاده کنند تا در افزایش آهن خود موثر باشند، همچنین در کاهش میزان حرارت بدن به سبب طبع سرد آن تاثیر زیادی را دارد.

جالب است بدانید که این میوه شرایط آب و هوایی خاصی برای کشت و تولید نداشته و شما می توانید در منزل هم این میوه را کشت داده و از میوه های آن استفاده نمایید، در این خصوص لازم است که از کود و مواد تقویتی استفاده نمایید و جانمایی آن را طوری قرار دهید که بیشترین میزان جذب نور خورشید را داشته باشد.

قیصی

قیسی زردآلو سیاه

نوع دیگر از قیسی زرد آلو مدل سیاه آن است که تفاوت چندانی با قیسی معمولی از نظر خواص ندارد.

همان طور که اشاره شد این میوه سرشار از انواع خواص برای بدن می باشد که این خواص و فواید شامل درمان یبوست، تقویت چشم، کاهش ریزش مو، استحکام استخوان، افزایش حجم مایعات بدن، درمان دردهای بدن به خصوص در ناحیه ی گوش و چشم، تقویت گوارش، رفع چروکهای پوستی، تقویت ناخنها و بسیاری دیگر از خواص و فواید می باشد.

علاوه بر خواص و فواید گفته شده شما می توانید از این میوه جهت افزایش اشتها و خوش بو کردن دهان خود هم استفاده نمایید که بسیار سودمند می باشد.

هنگام خرید به تازه بودن آن و شفاف بودن پوسته ی میوه توجه داشته باشید و از خرید میوه های مانده و بی کیفیت خود داری نمایید، جالب است بدانید که به جز اثرات مثبت این میوه بر بدن هسته ی آن هم سرشار از انوع خواص و ویتامینها بوده و استفاده از آن مورد توصیه ی پزشکان است.

اما توجه داشته باشید که حداکثر میزان استفاده از هسته ی این میوه 2 عدد در روز بوده و مصرف کردن بیش از این میزان باعث تهوع و ایجاد مشکلات گوارشی برای شما می شود.

شما می توانید این محصول را خشک کرده و در کنار دیگر تنقلات مورد استفاده قرار دهید، برای این کار می توانید میوه ها را برش عرضی داده و در فر یا مایکروفر قرار دهید و خشک نمایید، البته ماندگاری خشک شده ی این محصول بیشتر از تازه ی آن می باشد ولی توجه داشته باشید که حداکثر زمانی که باید آن را مورد استفاده قرار دهید 6 ماه می باشد و بعد از گذشت این مدت از مصرف آن به جد خود داری نمایید، چرا که باعث ایجاد مسمومیت برای شما می شود، همچنین امکان خشک کردن هسته ی آن وجود دارد و از آن می توان در کنار آجیلهای دیگر استفاده نمایید.

همچنین امکان پخت انواع غذا با این میوه وجود داشته و شما می توانید از برگه های این میوه و یا تازه ی آن در خورشت تان استفاده نمایید و باعث گرفتن طعم ترش و شیرین خورشت تان شوید، البته در هر خورش نهایت 2 تا 3 برگه استفاده نمایید و اضافه بر این میزان از نظر پزشکی مشکل آفرین خواهد بود.

قیسی زردآلو اعلا

همان طور که در ابتدای متن به آن اشاره شد امروزه قیسی زرد آلو اعلا در بسیار از مراکز موجود بوده و امکان خرید راحت آن امکان پذیر می باشد.

تازه بودن این میوه تاثیر زیادی در بروز خواص آن دارد و همچنین کیفیت بالای آن هم بسیار اهمیت دارد، مجموعه ی ما در تولید و کشت این میوه از بهترین شرایط استفاده نموده و نیز از مواد درجه یک جهت کود دهی به میوه های خود استفاده می کند، ضمن آن که امکان مشاوره را برای شما عزیزان مهیا ساخته تا قبل از خرید از اطلاعات کافی در این خصوص بهره مند شوید.

قیصی

به علت عمده فروشی محصولات مجموعه، قیمتهای ما بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد قطعا خرید از ما موجب رضایت بسیار شما خواهد بود، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های لازم در این خصوص و نیز ثبت و درج سفارش خود می توانید با شماره ی موجود در سایت تماس حاصل نموده و یا با پر نمودن فرم موجود در سایت منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *