برگه زردآلو صادراتی + قیمت خرید و فروش

زردالو میوه ای محبوب در ایران است که حجم بالایی از ان تولید و مصرف می شود. زردالو خشک شده یکی از روش های نگهداری زردالو و و خوردن میوه زردالوی خشک شده به مدت طولانی می باشد. حتی می توان گفت که طعم زردالوی خشک شده خوشمزه تر از میوه ان است.
به منظور تولید زردالو خشک شده، از روش های مختلفی استفاده می شود، مانند روش خورشیدی خشک، که بیشتر برای تولید زردالو استفاده می شود و روش های دیگر استفاده می شود، زردالو دودی است که باعث می شود خمیر زردالو خشک شده با رنگ بیشتر، عمر مفید ان را افزایش می دهد و از کرم برگ زردالو جلوگیری می کند.
ورق زردالو خشک شده می تواند کاملا خشک شده و می تواند استخوان باشد. معمولا ورق هایی با کیفیت پایین تر به طور کامل خشک شده و از انها برای اماده کردن VSS و سایر انواع دسر استفاده می شود.

در نوع دیگری از ورق زردالو، که به عنوان نوع بازار شناخته می شود، ورق زردالو استاندارد و گاز خود را از دست داده است، نه بیش از حد سفت و سخت است و نه بیش از حد نرم و رطوبت، به طوری که مصرف کننده می تواند ان را به راحتی بسازد.
برگه زردالو می تواند به عنوان یک میان وعده خیلی سالم با مواد معدنی و ویتامین های فراوان در کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از ورقه زردالو خشک شده به شکل میان وعده می تواند انرژی از دست رفته را بازیابی کند و باعث می شود شما ورق زردالو خشک شده و دیگر انواع میوه خشک شده را به عنوان ضامن سلامتی خود را. بنابراین، تا انجا که امکان دارد از این محصولات روزانه استفاده کنید.
میوه زردالو در استان های مختلف ایران تولید می شود و یکی از استان های کشور است که بیشتر محصولات باغی متعلق به میوه زردالو می باشد. در میان این مناطق، استان اذربایجان شرقی دارای حجم بالایی از زردالو، زردالو خشک و اجیل کاج است که به کشورهای مختلف از جمله روسیه صادر می شود.


صادرات زردالوی خشک شده باعث ایجاد شغل و پول برای مردم کشور ما می شود. همین امر باعث شد که کشاورزان ایرانی سهمی در بازار جهانی داشته باشند.
قیمت زردالو و صادرات ان با توجه به عواملی مانند قیمت پایین و کیفیت زردالو مورد استفاده برای خشک کردن و نوع برگ زردالو خشک شده، اعم از افتاب و الی و یا می تواند به صورت دود زده شده و سپس خشک شود، تعیین می گردد.
تولید محصول در فصل تولید و عرضه و تقاضا در بازار و همچنین میزان صادرات زردالو خشک شده تاثیر مستقیم بر قیمت این محصول دارد و نوع بسته بندی می تواند بر قیمت ان تاثیر بگذارد. استفاده از بستهبندی شکور و صادرات، قیمت ورق زردالو را افزایش میدهد. فروش و خرید ورق زردالو به صورت فله قیمت کمتری دارد.


با توجه به این عوامل در طول سال قیمت صفحه زردالو خشک شده تعیین می گردد و در صورتی که بخواهیم ورق برداشت شده را در حجم و حجم بالا خریداری نماییم، همکاری با مجموعه های معتبر در این زمینه مناسب تر خواهد بود. قیمت و کیفیت ورق زردالو خشک شده در این شرکت ها بسیار بالا است و قدرت تامین محصول برای صادرات در سراسر سال را دارد.
شرکت میوه خشک ریکا یکی از شرکت هایی است که در تهیه و عرضه ورق های زردالو و بادام در ایران فعال است و تعداد زیادی از مشتریان از بازارهای داخلی و خارجی دارد. این شرکت توانسته است با همکاری تجار و صادرکنندگان، زردالو و خشک شده از ایران را به کشورهای مختلف صادر کند و همچنین موجب استخدام کارمندان و باغبانان و دیگر متخصصان در نقاط مختلف ایران شده است.
برای دریافت اخرین قیمت زردالو و خشک شده، شما می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید که مسئول خدمات شما در طول این هفته هستند و زردالو صادرات را در حجم های مختلف خریداری کنید.
از انجا که محصولات میوه زردالو در ایران بسیار محبوب می‌باشند، فروش و خرید زردالو خشک شده سود خوبی برای خریداران این محصول محسوب می‌گردد.


زردالو خشک شده از محصولات محبوب میوه زردالو است و برای تولید زردالو و زردالو استفاده می شود. سپس انها در سبدهای توری با خشک کردن زردالو خشک شده یا با نور خورشید، بدون تقسیم زردالو، از قبل قالب بندی می شوند.
بنابراین زردالو به عنوان یک محصول بسیار خوشمزه محسوب می شود و صادرات ان به کشورهای مختلف بسیار زیاد است. در تولید زردالو، می توان از ان به عنوان نگهدارنده استفاده کرد. دود گوگرد برای پردازش زردالو استفاده می شود و از روز های گذشته این کار انجام شده است و محصولات دارای رنگ روشن و بسیار سازگار با بازار هستند.
استفاده از دود سولفور از تشکیل ازبسترهای زردالو جلوگیری میکند که باعث کاهش خامه ترش غیرطبیعی شده و بنابراین برای مدت طولانی تری حتی بیش از یک سال ذخیره میشود.
زردالو های صادراتی خشک باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند به کشورهایی صادر شوند که خشکبار از کشورهای مختلف با همان کیفیت صادر شده و قادر به رقابت با سایر محصولات از سایر کشورها باشند.


روسیه با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ میلیون نفر زردالو خشک کرده است و این محصول را از کشورهایی مانند ایران و ترکیه وارد می کند. ترکیه در این زمینه یکی از رقبای اصلی ایران است. با کیفیت بالا و استاندارد و بسته بندی جذاب ان، که کم وزن است، حذف رقبا با با استفاده از بسته های نیم کیلوگرم و یک کیلوگرم مهمترین نقاط مورد توجه در زردالوی خشک روسی است.
بنابراین همکاری با مجموعه ای که بهترین می تواند ارائه زردالو خشک شده بسیار مهم است و در شرکت بسته بندی Rayka خشک خشک شده Apryot Product Complany با توجه به نیازهای مشتریان و تمام اقلام مهم در تولید از جمله رعایت موارد بهداشتی و همچنین پوشش های محصول در این شرکت انجام می شود و محصول با کیفیت بالا و به طور کامل به بازار هدف در بسته بندی های مختلف عرضه می شود. این شرکت به مشتریانش فرصت داده تا محصول را با نام و نشان خود تولید کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *