قیمت خرید قیسی زردآلو

برخلاف اندازه کوچک و ریز دانه و زردالو این میوه از نظر طعم و تغذیه بسیار مغذی است. هنگامی که با توجه به قیمت زردالوی کیلیکیه، بر اساس شایستگی ان، بسیار مفید است.
رنگ زرد و نارنجی است که غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است و طعم کیک کم را به شیرینی های بلند بسته به نوع، و همچنین گوشت زردالو در زمان ورود ان نرم و هیدرولیز شده است و دارای پوست مخملی نرم است.


در چین، زردالو اولین بار در حدود ۴۰۰۰ سال پیش کشت شد، یک میوه خوشمزه، که توسط مردم محلی، تجار و مسافران یافت شد، و بنابراین تعجبی ندارد که شما سفر خود را در مورد زردالو به غرب در امتداد جاده ابریشم اغاز کنید.
این زردالو جدید با گذشت زمان در سرتاسر اسیای میانه و خاورمیانه رشد کرد و حدود ۲,۰۰۰ سال پیش به مدیترانه رسید و در هوای گرم و افتابی شکوفا گردید.


در حال حاضر، ترکیه و ایران بزرگترین تولیدکننده زردالو در جهان هستند، و انواع مختلفی از زردالو برای مصرف وجود دارد که محبوبترین انها بلنهایم، تیلتون و مورپارک است.
زردالو به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ویتامین ها، فلاونوئیدها و پتاسیم، دارای فواید بهداشتی فراوانی می باشد. فلاونوئیدها برای محافظت و تقویت عروق خونی مفید هستند، در حالی که علائم التهاب را کاهش می دهند.


از سوی دیگر، پتاسیم به عنوان یک ماده معدنی مهم برای عملکرد اعصاب و عضلات، همچنین برای کمک به حرکت مواد مغذی در بدن، علاوه بر جلوگیری از فشار خون و حمایت از سلامت قلب بسیار مفید است.

قیمت قیسی زردآلو

در اواخر بهار، زردالو می اید و می توان ان را با قیمت بالا خریداری کرد، اما از طرف دیگر قیمت کاج زردالو کمتر از میوه ان است. انتی اکسیدانانی مانند ویتامین E و ویتامین C به دلیل خاصیت قوام دهنده پوست شناخته شده هستند و می توانند به محافظت از سلول های پوست در برابر اشعه ماورا بنفش (UV)، کاهش علائم چین و چروک اولیه و بهبود الاستیسیته پوست کمک کنند.
بتاکاروتن یک انتی اکسیدان دیگر است که کمک می کند تا پوست خود را از افتاب سوختگی و اسیب های اضافی UV محافظت کند، و از انجا که زردالو دارای اب بالا است، ان نیز یک راه خوب برای اب کردن پوست خود را به طوری که یک زردالو الی حدود ۳/۲ فنجان اب دارد.
زردالو سرشار از ویتامین A، بتاکاروتن و دیگر کاروتنوئیدها است که برای بهبود سلامت چشم عالی هستند و لوتئین همچنین به حمایت از سلامت شبکیه و عینک کمک می کند در حالی که کاروتنوئیدها و ویتامین E پشتیبانی چشم.


ریزمغذی‌های زردالو نیز نقش بسزایی در کاهش خطر اب‌اندازی ماکولار و کاتاراکت ایفا می‌کنند. زردالو مقدار زیادی فیبر رژیمی را برای کمک به دستگاه گوارش شما ارائه می دهد و این فیبر محلول به سیستم گوارشی شما کمک می کند تا اب کافی را حفظ کند و باکتری های خوب را برای رشد تشویق کند و همچنین یک فیبر نامحلول مفید برای باکتری های روده سالم است.

خرید قیسی زردآلو

هیچ کار خاصی برای پیدا کردن محصول در هر فصل مورد نیاز نیست، اما پیدا کردن میوه هایی مانند زردالو و QISSI زردالو در زمانی غیر از فصل انها بسیار مشکل است.
زردالهای کالیفرنیا یک فصل رشد کوتاه دارند، معمولا از ماه مه تا اوت و در فصل خودشان، در بقالی‌ها، بازارهای کشاورزان، و غرفه‌های محصولات خیابانی، و البته، زردالهای فصلی احتمالا از امریکای جنوبی می‌ایند.
هنگام نگاه کردن به زردچوبه، زردالو با رنگهای مشابه و نارنجی یا تیره و یا نارنجی مایل به قرمز را انتخاب کنید، در حالی که زرد یا سبز یا نارنجی زرد یا نارنجی زرد یا نارنجی است.


و انها مزه خوبی ندارند، و شما هم مراقب باشید که انهایی را که فرا رسیده اند انتخاب نکنید، زیرا انها به راحتی چروک می شوند و ممکن است در حین حمل و نقل له شوند.
شما می توانید زردالو تازه را به روش های مختلف بخورید به دلیل مزایای زردالو و و شما می توانید انها را به عنوان چاشنی به دستور العمل اضافه کنید و یا انها را در انواع مواد غذایی قرار دهید. پیشنهاد می کنیم که زردالو را با دانه های وانیل جدید برید و ترتار را با زردالو و پسته درست کنید.
مربای زردالو تازه را با تکه فلفل قرمز مخلوط کنید تا سس تند و شیرین روی مرغ درست شود. نان برشته فرانسوی با کمپوت زردالو خمیر زردالو را می سازد.

خرید عمده قیسی زردآلو

یکی از محصولاتی که ما می خواهیم خریداری کنیم، خرید اصلی از برگ زردالو و زردالو تبریز است که بهتر است، زیرا نگهداری زردالو و قوسی شکل که میوه های تابستانی می باشند، بسیار سخت است.
ان‌ها دارای خواص زیادی هستند که می‌توان ان‌ها را به عنوان بهترین میوه‌ طلایی طبقه‌بندی کرد، به طوری که زردالو دارای چندین بخش است که برای سلامتی چشم ضروری می‌باشند از جمله ویتامین‌های A و E.
ویتامین A نقش حیاتی در جلوگیری از شب کوری بازی می کند، یک اختلال ناشی از کمبود رنگدانه های روشن در چشم شما، در حالی که ویتامین E یک انتی اکسیدان قابل حل با چربی است که به طور مستقیم به چشم شما می رود تا از رادیکال های ازاد در برابر اسیب محافظت کند.


بتاکاروتن، که زردالو را به زرد نارنجی تبدیل می کند، به عنوان پیش ماده ای برای ویتامین A عمل می کند، یعنی که بدن شما می تواند ان را به این ویتامین A تبدیل کند. دیگر کاروتنوئید های مهم زردالو را می توان به لوتین و زانتان اشاره کرد، که می توان در چشم و شبکیه چشم یافت، و محافظت از استرس اکسیداتیو.

فروش قیسی زرد آلو

برخلاف سایر محصولاتی که به راحتی در بازار فروخته می شوند، فروش زردالو اسان نیست، زیرا انها تنها زمانی که وارد بازار می شوند خوب هستند، اما بسیار دشوار است که انها را نگه دارید بنابراین فروش پس از چند روز ذخیره سازی سخت تر می شود به طوری که این نوع از محصولات باید سریع پس از برداشت یا تغییر کیفیت.
زردالو تازه به عنوان یک میان وعده در فصل خود مصرف می شود. به دلیل ماهیت فساد پذیر ان، میوه ای محبوب برای ایجاد مربا و کنسرو است. استفاده های دیگر از زردالو شامل درست کردن سس سالاد یا استفاده از ان در طی سرو گوشت خوک و ماهی و همچنین دسر سیلیکون است.


این شیرینی همچنین برای تولید کیک، شیرینی، تارت، شیرینی، کلوچه، کلوچه، کلوچه، کلوچه و سایر شیرینی ها و همچنین تهیه چاشنی های سالاد، پلو و کوکتل استفاده می شود.
زردالو دارای نوعی طعم شیرین از ترتار است که اغلب به عنوان طعم مانند کمپوت هلو و الو توصیف می شود، اما طعم ان کمی سنگین تر و عمیق تر از یک هلو است، به همین دلیل است که می توان از ان در غذاهای پخته مانند گوشت خوک، بوقلمون و مرغ استفاده کرد.
یک محلول ۱۰۰ گرم، زردالو تازه (حدود ۲ تا ۳ زردالو، بسته به اندازه) ۴۸ کالری، ۱۱ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر، حدود ۱ گرم پروتئین و کمتر از ۱ گرم چربی بدن فراهم می کند.

تولید قیسی زردآلو

یکی از بهترین محصولات در این بازار، تولید انجیر زرد و خشک است که به دلیل فضای زیبا و غنی تولید مواد معدنی ایران در ایران، اگر در دمای اتاق در کیسه کاغذ و دور از خورشید قرار گیرد، زردالو نارس همچنان به ان می‌رسد، اما به سرعت از بین می‌رود.
پس از رسیدن، بهتر است که حداکثر برای چند روز در یخچال نگهداری شود و همچنین برای انجماد زردالو، ان را نصف کنید و هسته را خارج کنید، سپس ان را در کیسه های مهر و موم شده در فریزر برای سه ماه ذخیره کنید.
زردالو را می توان برای انجماد و منجمد کردن تا یک سال در شکر یا شربت بسته بندی کرد، هر چند که مهم است ذکر شود که زردالو خشک باید در یخچال نگهداری شود، جایی که تا ۶ ماه طول می کشد.

انواع قیسی زرد آلو

انواع مختلفی از محصولات تابستانی وجود دارند و دانه های خشک کاج و همچنین زردالو گونه های مختلف دارند که در چندین منطقه از زمین کشت می شوند. در اینجا تنها چند مثال از ریاضت زردالو اورده شده است:
اپاچی زاردالو
زردالو قطب
اوگوست گالو زردلو
پاییز گلو زردالو
زردالوی سلطنتی پاییز
زردالو بکو
زاردالو بلنهایم
زردالو
طلای برتین
زردالو بولیدا
زرکات بلنهایم کانادایی
زردالوی کاستلبریتی
زردالو چینی (مورمونی)
یکدستی زرکات
زردالو اوایل پاییز
زردالوی خاکی
زردالو
زردالوی بزرگ طعم دار
زردالو فلوراگلد
گلدکوت دیوار
صادرات زردالو سهمی در حدود ۴۶۰ میلیون دلار دارد و بزرگترین صادرکننده زردالو جهان شامل ترکیه، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و ازبکستان می شود.
ما سال های زیادی در زمینه کشت و صادرات این محصول به نقاط مختلف جهان تجربه داریم تا به شما اطمینان دهیم که بهترین نوع زردالو با کیفیت بالا در سبد غذایی خود را با خرید از مجموعه ما داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *